HYDROKSYAPATYT WAPNIA

stymulator tkankowy na bazie kwasu hialuronowego usieciowanego i hydroksyapatytu wapnia

HArmonyCa z laboratoriów Allergan jest wypełniaczem do wypełniania twarzy. Preparat podawany iniekcyjnie. Zawiera 0,3% lidokainy w celu zmniejszenia bólu. HArmoniCa zawiera zarówno hydroksyapatyt wapnia, jak i kwas hialuronowy. Synergia tych dwóch składników ma działanie stymulujące kolagen i zwiększające nawilżenie. Daje natychmiastowy efekt zwiększenia objętości tkanek, wygładzenia i napięcia skóry oraz spłycenia zmarszczek na obszarze zabiegowym. Natomiast finalne skutki terapii widoczne są między 3 a 4 miesiącem od momentu wykonania zabiegu. To wtedy powstaje stabilny szkielet kolagenowy. Hydroksyapatyt wapnia wykazuje właściwości stymulujące do 12 miesięcy od podania preparatu, a efekty zabiegowe są widoczne nawet do 3 lat. Dodatkowym atutem jest rekomendowana seria zabiegów – wystarczy tylko 1 by cieszyć się długotrwałymi efektami przez wiele miesięcy.

Skład: Mikrosfery hydroksyapatytu wapnia o średnicy od 25 do 45 mikronów (55,7%) usieciowany hialuronian sodu żel (20 mg/ml), bufor fosforanowy. Chlorowodorek lidokainy (3 mg/ml).

Czas trwania:
45 min.
Ilość zabiegów:
1 spotkanie
Widoczny efekt po:
3 tygodniach
  • Jak wygląda zabieg?
    Zabieg odbywa się przez podanie preparatu kaniulą po wcześniejszym znieczuleniu pacjenta, czas trwania zabiegu to maksymalnie 30 minut – czas podawania preparatu 10 minut.
  • Wskazania
    kości policzkowe
    zmarszczki marionetki
    łuk żuchwy
    nadmierna wiotkość skóry
    prewencja przeciwstarzeniowa
    odbudowanie ubytków tkankowych, utraconych objętości twarzy
    osoby chcące uzyskać efekt lifu i wolumetryczny
  • Przeciwskazania
    nadwrażliwość na jeden ze składników obecnych w produkcie
    ciąża lub karmienie piersią
    nie wstrzykiwać w miejsca z problemami skórnymi typu infekcyjnego lub zapalnego
    unikaj obszaru lub obszarów już leczonych na skórze trwałym wypełniaczem
    sany zapalne i infekcje w obrębie wykonywanego zabiegu (np.: opryszczka) oraz ogniska zapalne występujące w okolicy (np.: zapalenie zatok)
    aktywne choroby tkanki łącznej (np.: toczeń, twardzina)
    tendencja do keloidów i blizn przerosłych
    stosowanie leków rozrzedzających krew na kilka dni przed zabiegiem
  • Ilość zabiegów
    Efekt po jednym- zalecana seria 3
    efekt stymulujący do 12m po zabiegu
    efekty zabiegu do 3 lat.
  • Działania niepożądane
    Zasinienia, obrzęk, zdecydowana tkliwość miejsc podania, uczucie rozgrzania tkanek, brak efektu estetycznego, gdy preparat został nieumiejętnie podany, opuchlizna, krwiaki.
CENNIK ZABIEGÓW

Kochaj swoje ciało każdego dnia!

cart